Saturday, January 15, 2011

PERFECT COUPLE SEARCH 2011 By MINES

bermula lah cerita di mana aku jakon sekejap dengan benda alah ne...lame la pulak xupdate blog ne kn...asyik usha blog org je...panas plak...hahhahaha

dlm 2 minngu lpas ade housemate aku yg cite pasal competition ne...pada mulenye aku je yang semangat sedangkan laki aku haram tade perasaan..cehhh siot je...tinggal 2 hari before due date die tibe2 semangat kan kn kn...pehh lu mmg terbaek la der..wa mmg sayang lu....(jgn marah eh ddy)...kitorang pon ngn selamber sengal upload je la video kitorang yang xseberapa tu kt page tersebot...mmg gile beb..yang masok xsemua cine plak kn...kitorang je la yg melayu hahhahaah sempoi gile kn...
bayangkn la dlm 2hari tu mane nk carik vote...org laen da beribu weeehh vote die...hahhaha tp ok la dlm 2 hari tu dlm seratos lebih gk la org yg tlng vote..alhamdullillahhh thnxs la korang yang vote kitorang tu...samapi kitorang berjaye masok top8...the only malay couple okehhh...hahhahhaa aku nk sambong merepek tp mate da xbley bkak...sok je la aku sambung aku masok gambar ngn video skali....tulis panjang2 mcm esei pon bkn dpt menang nobel kn...hahhahaha

1 comment: